Rabu, 20 Mei 2015

Period SUSU BADAN MENURUN????

Ada tak ibu-ibu yang alami situasi macam ni..period mesti susu badan kurang..

kalau nak tahu, Apabila kita period, badan kehilangan banyak KALSIUM, jadi bagi sesetengah wania, penurunan kadar kalsium dalam badan akan menyebabkan susu juga menurun. ini kerana, KALSIUM merupakan salah satu kompenen terbesar dalam penghasilan susu ibu.

Semasa PERIOD juga, kita kekurangan KALSIUM yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah yang perlu DISINGKIR. Kalsium yang ada dalam badan perlu digunakan untuk membina semula darah dan disebabkan ini, kalsium di dalam badan semakin berkurangan dan ini turut mempengaruhi penghasilan susu badan.

KALSIUM sebagai komponen utama pembentukan DARAH.
  • Sebenarnya KALSIUM ini juga merupakan salah satu komponen utama untuk membentuk darah. Kalsium ini akan membantu untuk REPLENISH darah yang hilang semasa kita datang haid tadi.
  • Sebab itulah kalau IBU HAMIL pun diminta untuk minum susu banyak supaya bukan sahaja nak elak lenguh badan, tapi nak elak RISIKO TUMPAH DARAH semsa bersalin nanti. KALSIUM HELP BLOOD COT.

OSTEMARIX sebagai sumber KALSIUM??

Ada diantara kita tak gemar minum susu kan?? jadi, penyelesaiannya adalah dengan amalkan OSTEMARIX shaklee. Di mana OSTEMATRIX SHAKLEE ni adalah kalsium yang dilengkapi dengan Vitamin D dan Magnesium.

Vitamin D dan Magnesium membantu tubuh kita serap KALSIUM. Kalau tak ada agen penyerap ni, kalsium tak kan dapat diserap oleh tubuh. sebab tulah klau tengok kebanyakan susu pun, memang ada KALSIUM, Vitamin D dan Magnesium.


* Selain membekalkan KALSIUM Ostematrix ini juga turut popular sebagai milk booster bagi ibu-ibu yang alergik terhadap ALFAFA. sebabnya salah satu kompobeb susu ibu KALSIUM. bila kurang kalsium, badan susah nak produce susu. itulah sebabnya susu badan jadi merundum.


pertanyaan dan berminat please contact me boleh SMS/WHATSAPP.. 013-8845618 (HARTATI)
Facebook : Hartati bt lahadi
SID:1172518 HARTATI(kalau stokis berdekatan anda boleh guna ID saya untuk beli produk tu yer)
nak beli online pun boleh, klik esel sebelah kanan atas ATAU klik ORDER d bawah ni... 


 pertanyaan dan berminat please contact me boleh SMS/WHATSAPP.. 013-8845618 (HARTATI) Facebook : Hartati bt lahadi SID:1172518 HARTATI(kalau stokis berdekatan anda boleh guna ID saya untuk beli produk tu yer) nak beli online pun boleh, klik esel sebelah kanan atas ATAU klik ORDER d bawah ni...

ALWAYS SAFE, ALWAYS WORKS, ALWAYS GREEN... 
*produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit 
*This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases


LABEL : susu badan, period, petua tambahkan susu ibu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PROMOSI VIVIX